środa, 11 marca 2015

Cześć!

To nasz pierwszy post, więc się wam przedstawimy.
Jesteśmy uczniami klasy Ic, którzy interesują się biologią. Uczęszczamy do Gimnazjum nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Szczytnie. Raz w tygodniu bierzemy udział w zajęciach, podczas których rozwijamy swoje pasje. Na tym blogu będziemy dokumentować swoje poczynania i sprawiać, że wy też będziecie brać w nich udział :)

A tak wyglądamy:



Każdy z nas napisał coś o sobie!
 
Zuzia K.
Odkąd tylko pamiętam  zawsze bardzo interesowałam się otaczającą mnie przyrodą, światem roślin i zwierząt. Tak jest i dzisiaj. Szczególnie bliskie są mi rośliny leśne,  a moimi faworytami ze świata fauny są konie, psy i króliki.

Hania
Mam koło domu duży ogród, którym zajmuje się moja mama, a ja jej pomagam. Mam dwa psy, chciałabym mieć jeszcze kota, szczura i ptasznika. Interesuję się anatomią człowieka i medycyną, chciałabym zostać chirurgiem. 

Natalia U.
Kocham zwierzęta i lubię rośliny. Bardzo interesuje mnie ludzkie ciało. W przyszłości chcę być lekarzem. 

Julia O.
Lubię spędzać wolny czas na świeżym powietrzu. Kocham spacery i zabawy ze zwierzętami, mam psa i kota. 

Kinga
Lubię przebywać na łonie natury. Mieszkam blisko lasu. Bardzo lubię kwiaty, a szczególnie werbenę. Mam dwa króliki. 

Natalia B.

Bardzo lubię spacery do pobliskiego lasu. Mam bardzo dużo zwierząt. Uwielbiam jeziora, morza oraz wszelkie zbiorniki wodne. Nie mogę się także oprzeć wychodzeniu na deszcz. 

Lena
Mieszkam blisko lasu. Uwielbiam kwiaty, dlatego chętnie je maluję.  Mam trzy psy i jednego kota. Kocham koty. 

Diana

Uwielbiam przebywać na dworze i bawić się ze zwierzętami. Lubię oglądać filmy przyrodnicze. 

Ignacy

Lubię otoczenie przyrody i jest wiele zwierząt, które chciałbym poznać. 

Marysia

Lubię przebywać ze zwierzętami. Moi rodzice prowadzą gospodarstwo agroturystyczne. Mamy sześć koni (uwielbiam na nich jeździć) i wiele innych zwierząt, którymi się opiekuję. 

Michał

Jestem miłośnikiem porostów. W moim otoczeniu jest wiele lasów z chrobotkami. Chciałbym poznać inne porosty i dowiedzieć się o nich więcej. 

Zuzia C.

Mieszkam blisko lasu. Uwielbiam chodzić na długie spacery po lesie. Lubię oglądać filmy o zwierzętach, mam psa.

Basia

Mieszkam na obrzeżach miasta. Mam trzy psy. Lubię filmy przyrodnicze i wycieczki na świeżym powietrzu. 

Kasia

Mieszkam na obrzeżach miasta. W wakacje i wolne dni staram się wyjeżdżać na wieś, ponieważ uwielbiam kontakt z naturą. Bardzo lubię zwierzęta, mam papugę falistą.

Julia J.

Bardzo lubię zwierzęta, najbardziej te większe, ale małe też są urocze.

Pani Alina
Podobnie jak większość grupy biologicznej mieszkam z dala od miejskiego zgiełku. Mam duży ogród, do którego zaglądają m.in. zające, kuropatwy, żaby, kaczki krzyżówki. Uprawa ciekawych roślin ogrodowych i doniczkowych to moje hobby.
 
~*~

To na razie tyle.
W następnym poście opiszemy wam rzeczy, które do tej pory robiliśmy na naszych zajęciach, a potem poznacie naszych klasowych pupili :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz